Tack kanal 9

Jag tror året var 2000 eller 2001 och kanal5 började visa en ny serie där David Letterman var en av upphovsmännen. Serien hette ED och jag blev snabbt ett fan av denna serie. Vet inte om den blev så stor i Sverige men har för mig att den sändes i 4 säsonger i alla fall. Nu har kanal9 börjat visa repriser på denna underbara serie varje vardag kl 17.30. Gillar att kunna komma hem från jobbet, slå mig ner i soffan och njuta av denna serie innan man måste ta tag i de vitkiga sakerna.

Här nedan får ni som inte sett serien ett smakprov på vad serien har att bjuda på. I detta klipp försöker Phil hitta en fras som ska förknippas med honom. Hans val faller tillslut på "shave my poodle", ett mycket bra avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0