Så många gånger...

som jag sett Kent live vet jag egentligen inte, ska försöka räkna ihop dem nångång. Vet att första gången var under dansar och ler, jag tror året var 1996 men jag är inte säker. Hade inte hört dem speciellt mycket då men hade hört låten Kräm från skivan verkligen. Det var ljust ute eftersom Kent spelade sist på lördagen och det var helt okej med folk. Jag var rätt trött under spelningen och njöt tyvärr inte så mycket av konserten tyvärr, mest för att jag var tvugen att stiga upp tidigt för att jobba på havbadet. Köpte dock Kents nästkommande skiva som var Isola och fastnade efter det helt för gruppen.

I våras var jag senast och såg dem live. Det var en mycket bra spelning som hölls i swedbank arena i övik. Om jag tänker efter så har jag nog sett dem live 9 gånger i fem olika städer och det lär bli fler gånger.. Bilden här nere är från senaste spelningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0