Nu har allt börjat!

På torsdag började jag jobba igen. Det var faktiskt skoj att komma tillbaka och träffa nya och gamla kollegor. En av de nya var även han från Piteå och strömnäs, världen är rätt liten ändå. Trodde jag skulle vara tröttare än vad jag var när jag vaknade och det gick rätt bra att ta sig till skolan. Tyvärr blev inte dagen så rolig eftersom vi hade fått en hel del böcker från Hagalundsskolan som lades ner i våras. Tror det var runt 70 flyttkartonger som skulle packas upp och det tog hela dagen. Alltid bra att få mer böcker, men skulle gärna ha sluppit att packa upp alla.

Fredag var mest diskussioner kring skolstarten och sen datautbildning. På kvällen var det kick-off med lite tävlingar, middag och lite dans på slutet. Natten blev rätt lång och jag kom inte hem förän på småtimmarna, men jag hade mycket roligt. Man kan ta en seg dag när man har haft roligt. Nu blir det bara att ta det lugnt i helgen och se os. Ska bli skönt att vara utvilad och redo för nya tag på måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0