Mycket händer när man e trött!

Äntligen helg igen vilket betyder att man ofta är trött på fredagen, men även rätt trött på lördagen beroende på vad man gjorde under fredan. Jag hitta vägen ut i sthlmsvimmlet efter att ha avnjutit några öl på hotellet i solna. Det var skoj ut och mycket folk. Träffade ett gäng från Piteå som jag kände igen och vi snackade lite skit en stund.

Men men det roliga hände inte ute i vimlet utan när jag kom hem. Väl hemma la jag mig på soffan och kollade lite tv. Kände mig inte alltför trött, tror jag var inne i andra andningen. Men så klart somnade jag typ direkt och vaknade upp vid 7.30 tiden i soffan. Sträckte lite på mig och gick på toaletten. Sen hade jag planerat att lägga mig i sängen och somna om. Men när jag kommer tillbaka från toa och ska stänga av tvn hittar jag inte fjärrkontrollen. Jag letar och letar, som fredde kanske vet så bor jag inte så stort så borde vara omöjligt att tappa fjärren här. Stannar upp och tänker ett tag var fan den kan vara. Sen kommer jag på att jag kanske borde kolla på toan om jag tog med den dit, och visst var det så. Där låg den där jag brukar lägga mina brillor när jag duschar. Har inget minne att jag tog med den dit, men rätt skönt när jag hittade den och kunde återigen somna om men en avstängd tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0