Konstiga lagar i USA del 2 (stat för stat, inte alla)

Alabama

Björnbrottning är förbjuden. (Stackars alla som heter Björn)

Syskon får gifta sig med varandra (Man slipper gå på krogen)

Man får inte köra bil barfota (Attans, nu måste jag köpa ett par skor oxå)

Alaska

Man får inte kolla på en älg från ett flygplan (hur ska man göra då)

Kalifornien

Djur får inte ha sex närmare än 2 km från en skola (tänk om de vill blanda nytta med nöje?)

Kvinnor får inte köra bil i ett förkläde (jasså)

Bilar utan förare får inte köra snabbare än 90 km/h (känns logiskt)

Florida

Det är olagligt att sälja barn (Inte oväntad lag)

Kvinnor kan få böter för att somna under hårtorken på en salong (bäst att sova ut innan)

Det är olagligt att ha sex med ett marsvin (de andra djuren då?)

Oralsex är olagligt (jag lär INTE flytta till florida, hehe)

Du får inte kyssa din frus bröst (attans)

Minnesota

Du får inte korsa statgränsen med en anka på huvudet (hur ska man då få över ankan??)

Alla som kör motorcykel måste ha tröja på sig (jag håller helt med)

Oralsex är olagligt (men va fan, var ska jag bo i USA?)

New Jersey

Det är olagligt att ha skottsäkerväst medan du mördar nån (fan jag vill ju inte dö samtidigt)

Du får inte pumpa din egen bensin (fan vad najs)

New York

Du kan få böta 10 dollar för att du flörtar (jobbigt för vissa jag känner)

Du får inte hälsa på nån genom att sätta tummen i näsan och vifta på fingrarna (varför skulle man hälsa så?)

Straffet för att hoppa från en byggnad är döden (ja vad fan skulle det annars vara)

Nä nu orkar jag inte skriva mer lagar. Del 3 kommer inom kort (eller inom längre)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hahahahahahahahahahahaha!!! Igen! :)

2008-08-01 @ 19:55:23
URL: http://fredrikgranberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0