Ibland...

blir bilder bra och i andra fall blir de inte så bra. Sämst blir det oftast för mig när jag tar bilder med min mobil som inte har nån blixt eller autofokus. Jag har dock en lampa och mörkerinställning. Detta funkar dock bara om personen som är tänkt att fastna på bild är helt stilla. Vilket medför att om jag vill ta bilder på krogen så blir de i princip i samma kvalla som de i filmen "The Ring" efter att man sett den märkliga mördarfilmen. Här nedan ser ni min vän Fredde i full action på dansgolvet. Frågan är om det är Fredde på bilden eller hans spöke?


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Om sanningen ska fram ser jag bättre ut än på länge på denna bild.



Hälsa din mobil att den är söt som honung!

2008-08-27 @ 06:54:40
URL: http://fredrikgranberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0