Film...

Tänkte först göra en lista där jag rankar mina 10 favoritfilmer från 1-10, men hade svårt att ranka dem inbördes så istället blir det en lista på filmer som enligt mig man borde se någon gång i livet. Alla kanske inte håller med om dessa filmer men tänkt på att denna lista utgår från vad jag själv tycker. Filmerna här nere står inte i någon speciell ordning. Läs listan kommentera vad ni tycker och håll till godo.

Donnie Darko
Memento
Gudfadern
De misstänkta
Nyckeln till frihet
Pulp fiction
Lock stock and two smoking barrels
Trainspotting
Matrix
Star wars

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag har fortfarande inte sett Gudfadern. Känns näst intill kriminellt för en filmnerd som jag...

2008-08-17 @ 22:29:20
URL: http://fredrikgranberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0