Entourage

Som ni kan se i min blogg ser jag rätt mycket på serier. Jag tycker det kan vara en bra avkoppling när man kommer hem från jobbet, men funkar även mycket bra som tidsfördriv. En av mina helt klart favoritserier är Entourage, har du inte sett den så se den. Här får vi följa Vince Chase och han gäng i hollywoods jungel. Karaktärer som Johnny Drama och Ari Gold gör att serien når höjder som ingen annan serie, enligt mig, har gjort. Så har du tråkigt nån dag/kväll se några avsnitt av entourage, du kommer inte bli besviken.



Kommentarer
Postat av: Gurun

Tack för tipset

Hälsar en annan av arten - serienörd skratt























2008-08-07 @ 03:08:57
Postat av: Fredrik

Du är mitt entourage, och vi är minst lika populära som gänget ovan. Eller hur var det nu?

2008-08-07 @ 16:49:49
URL: http://fredrikgranberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0