Mitt liv som idol.

Nu när idol har dragit igång så funderar man ju lite själv hur långt man skulle gå i den tävligen. Själv tror jag att jag inte skulle ta mig förbi audition, men med lite tur skulle jag nog kunna charma Kirtshi och Daniel (han verkar lite smågay) för att kanske komma till slutaudition.

Jag har ju märkt efter att ha spanat in några filmklipp som tahits när jag sjungit singstar att jag är en talang utan dess like, men det är singstar det.

Tror dock att jag skulle få många röster från den äldre publiken som skulle sympatisera med mig för att jag sjöng så kasst. Sen skulle jag klämma fram en tår varje gång juryn dissade mig, en tår som skulle söka sig rätt in i hjärtat på alla farmödrar och morfäder.

Så summan av allt detta är nog att jag skulle lika gärna kunna åka ut direkt i idol eller med en lite gnutta tur, lite mutor (kanske lite i natura) och flera liter tårar skulle jag kunna stå på scen och ta emot jublet som sveriges nästa idol.

Ses på tv4 2008 då svaret kommer...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Henrik. Du är, precis som jag, kass på att sjunga. Men du är ändå min idol :)

2007-09-10 @ 00:15:05
URL: http://funkyfrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0