En fundering kring Prison Break!

Jag måste erkänna att jag gillar serier, och numera är tisdagarna heliga i och med premiären av både prison break och heroes. Satt ikväll och kollade båda serierna och kunde bara konstatera att de båda kommer bli välkomna sällskap i höstmörkret.

Men har bara en undran om prison break. Michael som är hjärnan bakom allt när ska hans hår bli längre? Han satt i första fängelset ett tag hade samma korta hår där hela tiden. Okej jag kan förstå att han kan raka sig där. Men sen var han på flykt. Tog han verkligen sig tid att raka håret då? Och nu sitter han i ett fängelse utan vakter. Kommer han verkligen ha tid att raka håret då. Nu kanske han har en konstigt sjukdom som gör att håret inte växer, men ändå. För att jag verkligen ska få full trovärdighet för serien så vill jag se en hockeyfrilla på Michael vid halvsäsongsavslutningen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan Lost upprätthålla skenet av att "generande" hårväxt inte drabbar kvinnor på en öde ö så kan väl även michael få vara lite het?

2007-09-26 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0