En lite betraktelse om sthlm.

Sådär nu har man bott i storstan ett tag och vad kan jag säga om den då. Ja jag har ju inte direkt varit inne down town speciellt mycket och eftersom jag inte har varit det så måste jag säga att det känns lite som en småstad. Större delen av tiden spenderar jag antingen hemma i sumpan eller på jobbet i solna. Dock har jag upptäckt det stora köpcentret i solna som jag inte kände till förut. Kan bli att man går och shoppar där nångång eller bara hänger och glor på folk. Det som är ganska najs på morgonen är den halvtimmes promenad som jag tar till jobbet. Under den hinner man vakna till och samla sina tankar innan dagen börjar. Sen är det rätt bra motion med.

Måste säga att jag hyllar ICA Maxi lite grann. Fet affär med billiga priser helt i min smak. Man kan hitta det mesta där, både det man behöver och även sånt som man egentligen inte behöver. Sen att affären ligger på min väg hem från jobbet är ytterligare en fördel.

Kommentarer
Postat av: Mikeweiser

Nice to see that you're blogging my friend. I'm also making a desperate attempt of blogging but I'm not sure that I'm the right man for the job... Check it out will ya?!

2007-08-27 @ 00:15:03
URL: http://ejrevi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0