Flytt

Vet att jag inte skrivit så mycket på senaste tiden. Detta har till stor del att göra med att jag nyligen flyttat och har haft fullt upp med det. Till råga på allt har jag inte haft internet hela tiden vilket även det har gjort skrivandet svårare.

Men nu har jag alltså flyttat och bor numera i en etta i Huvudsta som ligger några minuter i från Solna Centrum. Jag trivs fin fint där just nu trots att det fortfarande mycket som måste fixas till lägenheten innan jag är helt nöjd.

Flytten gick realtivt bra. Jag började flytta klockan 07.00 på lördagsmorgonen (efter en sen fredag). Jag packade lite då innan jag åkte iväg till Solna för att hämta upp den lastbil som jag bokat. Efter det började bärandet av prylar. Att man alltid blir så chockad varje gång man flyttar av allt skit som man äger. Hela flytten tog cirka fyra timmar. Snabbt och smidigt gick det faktiskt trots att jag var helt slut i kroppen efter allt bärande. Lilla plumpen var att min tv gick sönder. Men grät inte så mycket över det utan konstaterade bara att jag nu äntligen kan ta steget från tjock-tv till en platt och fin tv. Dock har jag nu fått klara mig utan tv några dagar, men har nästan varit skönt att inte ha en.

Lovar att lägga upp lite bilder på lägenheten när jag hittar tid till det så ni får njuta av min fina lägga (som ska bli finare)

Kommentarer
Postat av: M

Då är vi nästan grannar ju :) Välkommen hit ;)

2008-11-18 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0