Tjejen som inte kunde ragga!

Glömde bort i mitt förra inlägg om gårdagen att berätta en nästan overklig sak som hände när jag var ute. Denna historia handlar om mig ståendes vid bardisken och en tjej utan skills i att ragga. Här kommer hela förloppet.

Klockan är runt 1.00 på natten/morgon och jag har just lämnat dansgolvet för att inhandla nått i baren. Jag köper min öl och ställer mig på sidan av baren och kollar hur det går för mina polare på dansgolvet. Plötsligt från ingenstans kommer en tjej fram och ställer sig i mitt synfält. Hon gör inte så mycket utan tittar bara på mig (kanske stirra är mer rätt men men). Det går typ en minut och sen säger jag "Hej" och hon säger "hej" tillbaka. Nu tänker jag att hon ska säga nått mer men hon fortsätter bara att stå där och titta på mig. Jag lutar mig fram och frågar om det var något hon ville eller undrade över. Hon svara då nej utan att hon bara ville säga hej. Sedan säger hon inget mer utan fortsätter att stirra på mig. Efter drygt två minuter till av tittande så känner jag mig lite olustig och säger att jag ska joina min polare på dansgolvet. Då avslutar hon samtalet med att om jag vill dansa så vet jag var jag kan hitta henne. Jag gick och undvek sen den platsen vid baren resten av kvällen. Var inte så skoj att bli stirrad på från en meters avstånd...

Jag vill inte påstå att jag är bra på att ragga själv, men har inte och kommer nog inte köra stirrmetoden nångång. Den var mycket mystisk och kändes lite jobbig i längden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stirrmetoden är en förenklad variant av blickmetoden och kan fungera ibland beroende på hur desperat den utstirrade är ;)skratt Blickmetoden är mer avancerad och nyanserad. Innefattar : sug, inbjudan glitter och mystik i blicken,kombinerat med leende och utstrålning av sinnensstämning i varje fiber av kroppen som går ut i rörelser ler





Fasligt va svårt det kan vara att flörta många gånger skratt

2008-09-01 @ 17:02:13
Postat av: Fredrik

Ditt nästa inlägg bör ha rubriken:

"Killen som inte kunde blogga"



Skärpning Henka!

2008-09-11 @ 07:24:33
URL: http://fredrikgranberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0