Regn regn!!

Egentligen har jag inte så mycket emot regn när jag jobbar. Man är ju ändå inne dagarna i ända så man hinner inte njuta av vädret om det är sol. Oftast råkar jag på det väder vi har påvägen hem från jobbet då jag har en promenad på 30 min innan jag är hemma. Har regnat de två senaste dagarna när jag gått hem vilket inte är så farligt eftersom jag alltid har med mig mitt fina röda paraply. Men det som jag absolut inte gillar är att varje gång det regnar så blåser det med. Fan vad jag hatar när det blåser mycket, Vad spelar det för roll om man har paraply om regnet blåser in under det... Idag var det åska och extremt mycket regn, enda kroppsdelen som var torr var skallen, kändes helt onödigt att ha paraply men men frillan höll sig på plats iaf och det är ju det viktigaste :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Godis är GOTT och därför vill jag ha det alldeles gratis, vill inte du? http://www.gratisgodis.se/?r=250942

2008-08-21 @ 18:51:44
URL: http://malinsvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0