Jobbar jag som lärare eller?



Börjar nämligen fundera efter första veckan på jobbet när det är denna bild som jag sett fler gånger än en lärobok. Skolan som låg granne med vår lades ner i våras och vi fick 70 flyttkartonger med böcker därifrån. Därför har veckan bestått av packa upp och sortera böcker. Jag är såååååååå less på flyttkartonger och inte nog med det så har vi fått sååååå otroligt mycket böcker så vi har varit tvugna att sortera ut våra gamla böcker. Allt detta är ju iof väldigt bra, både att få nytt och kasta bort det gamla men det är så tradigt. Efter denna vecka kan jag starta min egna flyttfirma, tror jag ska kalla den "Stor man flyttar allt". Hmmmm lät rätt bra, tror jag kan bli rik på den idén, vill du vara med och tjäna pengar på min flyttfirma så skicka pengar till mig sen sätter vi igång, hehehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0