Fest under summer games



Att festa under summer games i Piteå är alltid lite riskfullt. Man vill ju inte att den yngre generatinen ska ta efter en själv. Men denna helg hände nått som jag inte väntat mig. Vi festade hemma hos Björn som bodde ovanför ett tjejgäng från Taiwan (om jag inte minns fel). Vi stod utanför hans ingång pga värmen utomhus. Plötsligt kommer ett gäng grabbar nedanför oss. De är busiga och springer runt men helt plötsligt kommer några fram till oss och frågar om vi har fest. Vi svara såklart att vi har de. Då vill de komma upp till oss och dricka öl. När chocken efter detta har lagt sig så säger vi såklart nej, sedan går vi in. Jag undrar bara var är dagens fotbollsgeneration påväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0